Ik ben huisarts sinds 2020. Na drie mooie jaren werkzaam te zijn geweest als huisarts in Strijp werd het tijd om verder te kijken. In april 2024 heb ik de praktijk van dokter Zweipfenning overgenomen. Als huisarts geniet ik dagelijks van mijn werk, regelmatig kijk ik terug met een dankbare glimlach. Ik haal energie uit het leveren van goede zorg, oprecht contact maken, mee mogen denken en het zoeken naar die aanvulling die kan zorgen dat u zich weer beter voelt. Naast huisarts ben ik moeder van drie jongens en woon ik samen.
Ik ben aanwezig op dinsdag, woensdag, donderdag en om de week op vrijdag.
Mocht u geïnteresseerd zijn in nog wat persoonlijke informatie?
Hier vindt u een artikel over mij (rolmodel met dyslexie): klik hier