Na jaren met veel plezier in de horeca te hebben gewerkt, heb ik besloten om een nieuwe weg in te slaan. In februari 2025 ben ik afgestudeerd als doktersassistente. De overstap naar de zorg geeft mij veel energie en plezier. Graag tot ziens in de praktijk.